ارتباط با ما: info@arahimi.ir

دنبال کردن :
بالا

نگرش درست کارآفرینانه چیست؟ مشکل، نگرشی است که نسبت به مشکل داریم. وقتی مردم رویدادهای خوب زندگی افراد کارآفرین و سازمان هایشان را می بینند که بر اصولی محکم متکی است به هیجان در می آیند. چنین رشد و نیروی شخصی، چنین شرکت ها و سازمان های...

کسی که چرا ی زندگی را یافته، با هر چگونه‌ای نیز خواهد ساخت (نیچه) خیلی خوشحال هستم که یک‌بار دیگر در خدمت شما دوستان عزیز هستم با خلاصه‌ی کتاب ارزشمند کافه‌ای به نام چرا ؟ بیشتر خوانندگان با داستان شخص تاجر و ماهیگیر آشنا هستند. داستان ازاین‌قرار هست...

سلام دوستان محترم سال نو را به شما تبریک عرض می کنم. امیدوارم با تلاش و پشتکار سال خوبی را برای خودتان بسازید به خاطر اینکه سال های خوب ساختنی هستندو نه آمدنی. بایستی با هدف گذاری و سماجت و پیگیری هر چه بیشتر اهدافمان را...

بازاریابی ویروسی یا بازاریابی دهان به دهان چگونه انجام می شود؟ مردم عاشق حرف زدن هستند. دوست دارند شایعه ها، اطلاعات و اخبار داغ را به هم بگویند. کتاب مسری، آخرین علم روز را درباره ی حرف هایی که دهان به دهان بین مردم می چرخند. اصطلاحا بازاریابی...

انحصارگری چگونه؟ در مقاله گذشته در مورد چرایی انحصارگری پرداختیم. انحصارگری شامل موارد فناوری اختصاصی، اثرات شبکه ای، صرفه به مقیاس و برند سازی است و در ادامه مقاله ی قبلی توضیحاتی در مورد فناوری اختصاصی دادم. می توانید مقاله گذشته را از این جا مطالعه...

کارگاه در تاریخ بیستم بهمن‌ماه رأس ساعت شش طبق روال همیشه در محل شتابدهنده کارنوا واقع در مرکز رشد قم آغاز شد. مبحثی که در این جلسه مطرح شد درزمینهٔ ی کارآفرینی و لزوم آن تا سال ۲۰۲۰ بود. و راجع آن صحبت شد که تا سال...

انحصارگری جیست؟ با روند روبه رشد دنیا به سرعت هر چه تمام تر دغدغه های زیادی ذهن کارآفرینان را مشغول کرده است. نگرانی کارآفرینان بی دلیل نیست و به دنبال راهکارهایی برای ایجاد ارزش هستند. یک شرکتَ، برای این که پر ارزش باشد، باید رشد کرده و دوام...

  کسب و کار کوچک موفق چه کارهایی انجام می دهد که کسب و کار ناموفق انجام نمی دهد؟ پاسخ این سوال در این ۴ تکنیک کلیدی مدیریت است. سیستم مدیریت کسب و کار کوچک امریکا در سراسر جهان شناخته شده و تحسین شده و شبیه سازی می...

  ایده از کجا بیارورم ؟! همیشه و همه‌جا به تعداد زیاد ایده وجود دارد. به‌شدت اتفاقات و رویدادهای روزانه درگیر ایده هستیم و کافی است که دید باز داشته باشیم و اصطلاحاً شاخک‌های دریافت ایده فعال باشند. قدرت تخیل و تجسم را دست‌کم نگیریم. ایده زمانی که همچون...